Friday, May 23, 2008

Ordtestet

Idag låg jag och Shoulder ute i solen och hade det "gödda" eller ja, det var inte så att jag schtekte på as mkt med min flanellskjorta och mjukisbyxor, jag blev tom blekare.
Men för att dra ut på tiden så hade jag och Axel himla sköj!
Jag fick genomgå ett ordtest; - Johanna, hur stavar man till;
bredvid, kvalitet, parallell,excellent osv?
och jag fråga om det var ett typ av flickvänstest, men då svarade Axel med armen i högsta hugg;
- NEJNEJ,flickvänstestet är mkt enklare.Kan du stava till handduk?

Såvitt jag vet så klarade jag över medelnivån och nu är han skyldig mig att cykla med hem till mig i natt MOHOHOO

Nu ska jag vidare med dammsugaren in i mitt rum för å stämma av, sen ska jag knö på mig något av det som inte är för trångt i garderoben! Petter och hans fyra getter is in Da neibourhood YEAH!

No comments: