Wednesday, January 24, 2007

Annas födelsedag!


We gonna party like you were here BROH!


Detta är väl ungefär det enda roliga som h ar hänt mig under hela dagen. Det känns otroligt opeppande att först vakna av att nån i vårat levande hus som knakar och brakar, klumpar runt som en heffaklump på övervåningen kl 05.40 min lilla lediga dag.
Sen var butiken där jag skulle fynda STÄNGD=( och när jag cyklade vidare till mitt första besök hos sjukgymnasten fick jag veta att jag var det svåraste fallet hon haft på länge, och det tog henne 1 ½ timma att inte kunna bestämma sig vad det kunde va för fel på mig, men med STOR risk för DISKBRÅCK (OBS! Jag är 19 år och rör mig måttligt, medelåldern ligger på 45!) Det kändes som ett slag i ansiktet + att denna kvinna konstaterade att jag är helt sne.
Happ, men jag har fått peppning att tänka positiva tankar, SNea haves more fun eller what?


Aja jag är otroligt Lam i fortsättningen.

Men jag vill inte höra att det är synd om mig.
P.s DISKBRÅCK SMITTAR




För att komma på andra tankar, jag har sytt den här SJÄLV och inte min MAMMA

No comments: