Friday, January 19, 2007

Liten flicka stor

Underbart att vakna upp en morgon utan att känna att jag kommer jobba. En perfekt morgon kom till mötes. Skrubba igenom hela kroppen i badet till helgen, ett måste. Åkte ner på stan med min syster, bil då eftersom hon har körkort till skillnad från vissa andra. Jag köpte ögonbrynsfärg, och jag blev riktigt nöjd, det ser faktiskt riktigt naturligt ut, men jag funderar på om väteperoxiden (?)hah, inte är urtvättad eftersom jag har lite ont i huvudet..
Jag fick en kick igår när jag såg på förkväll och har gjort en stor rensning i garderoben.. Ut med all skit, alla svarta tröjor på samma ställe, känns bra.

Ikväll ska vi antagligen kolla på lets dance,detta är väl inte mitt favoritprogram men jag får helt enkelt join

Ne nu ska jag läsa min bok. Sveriges Drottningar, himla intressant.



Lycka till med operationen Axel hahaha

1 comment:

ss said...

Vad duktig du är som rensar och står i. Du är min inspirationskälla, nu ska jag också rensa... =)