Wednesday, February 21, 2007

9 månader kvar till 20

Nu har jag fått order från ovan, och delvis är det mitt överjag som talar till mig att jag ska dra ner på festandet framöver.
Tur är väl det att jag har fått massa helger i Mars.

Igår var det mariabebådeledag, elle man ska kanske kalla den Pirabebådelsedag, eftersom det igår är exakt 9 månader kvar till min födelsedag.
Och som tur är befinner jag mig troligtvis INTE i Lish då.
Jag fick en order från syrran att jag absolut inte kan vara kvar här längre.Hon har rätt.Men ge mig bara 6 månader så ger det med sig.


Nu ska jag dra å träna. Det ska bli skönt, sen ska jag på anställningsintervju och sen bänka mig framför OC.

Jag håller på att läsa en intressant bok.
Den handlar om en ung tysk läkare, upplysningsman och idealist som av den sinnessjuke Kung Christian i Danmark, ges all makt, genomför en revolution och krossas av den.
Och mitt i allt detta uppstår ett triangeldrama.



sugen?

Nu ska jag GÅ till träningen.

No comments: