Tuesday, February 27, 2007

Tjena Mittbena!

Imorrn ska jag göra ett haircut. Eller min frisör ska göra ett haircut på mig. Jag vet inte hur många gånger man försöker förklara för sin frisör hur man vill se ut, och man tror efter många om och men att man talar samma språk, men ändå ser man ut som en lejonkanin när man kommer ut därifrån.. Och när jag sitter i frisörstolen kommer jag på massa olika klippningar som jag vill ha fast jag egentligen inte alls vill.
Hur som helst har jag beslutat att jag ska utgå från en mittbena och om jag hade lite längre hår hade jag gärna sett ut såhär



Eller kanske såhär



Men eftersom jag har gardin hår med lite fluffiga toppar kommer jag se ut som en slickad katt hursomhelst. Jag hoppas ialf att det är magi i saxen som kommer klippa till mig.

Men visst blir man sugen på lugg
eller varför inte en page..




plz.Help me.

1 comment:

ss said...

jasså, både du och Palm ska låta era lurviga lockar falla idag!Kul kul! ja tycker du är het hur du än gör.. =)