Saturday, November 04, 2006

Bakrus!You name It!





En fullspäkad kväll, först ett glas för mycket hemma i idolsoffan, sen vidare till festernas fest där jetset folken bor i Lish. En våning över örnen med en salig blandning av folk. Dög bra för mig som mest engagera mig i hur läskande gott det såg ut med den stora ostbågsskålen som INGEN rörde, som tur var kom lille stormen å delade dessa ostkroker med mig.

Vidare ner till pianobaren, det var ett par stycken där som svängde på stjärten, och jag lyckades bevittna detta på kort as you can see..
Idag blir det lammstek och pannacotta(stavas så?) till efterrätt..Men först göra samhället lite tjänster och krama om mina gamla vänner på ålderdomshemmet!

Sarstina, Hoppas du har the time of your life i Oslo!
Lillen,---------"-----------------------------"Gbgish!

Jag ska ta det lugnt! Imorrn blir det friskis för hela slanten=)

1 comment:

Anonymous said...

Hey babe!Din blogg är ju adorable. Hoppas det går bra med gamlingarna.