Sunday, November 26, 2006

Briljera is the shit!

-Jag ska leka Carrie Bradshaw, som sarastina skulle uttryckt det!.
Men människor kan förvåna mig så innerligt, men ju äldre man blir, desto mindre förvånad blir man. Jag fick veta, att en kille jag har hållt av, hade skämt ut sig tillsammans med vänner, bråkat med yngre killar och försökt att visa vem det är som bestämmer.. Ibland är det så skönt när man inser vad man inte går miste om..Tänk att man har så dåligt omdöme att man kan bete sig så. Man har ingen självdistans föh.

Jag tror att jag tillsammmans med många andra tjejer tycker att det mest patetiska man kan uppleva är att behöva se killar bråka.. Och att man på n¨ågot sätt måste briljera ut vem man är, och nu I DE FLESTA FALL bråkar man ju inte med musklerna utan man ska istället bråka via sitt intellekt, prata omkull varandra, knäcka varandra med ord, Men vad är skillnaden? Det är lika avtändade hursomhelst. Är man en redig kille, stannar man hemma, accepterar att man inte får komma på en fest, och försöker bevisa för sig själv att man duger ialf, men alla har inte detta självförtroendet och måste briljera.. Briljera is the shit for many guys I know.

Frågan är om jag vill ha dom på min födelsedagsfest?


Puss!

2 comments:

ss said...

Ne, dessa puckon vill du inte ha på din fest.. Vem gör så??

Anonymous said...

Hej. Du.. jag är på jakt efter klocka. Kan inte du kolla på baksidan av din om modellnumret står där, och maila det till mig? Please...
köss.