Tuesday, November 14, 2006

Workingclass Hero










































Denna vecka blir full med arbete för mig, vilket är himla positivt!,Det känns skönt att veta. På freag fyller papsen år och jag har funderingar på att köpa ett par björn borgkalsonger, men det känns så himla pojkvän/pappa present att jag blir galen.










Better to by something that match his personality a bit, what about a nosetrimmer again. Några förslag skulle inte sitta fel!


Aja vi hade en helhelg i Gbgish med Ludde mfl. Det var roande, och ja lite andrahand blev det också, tre par billiga örhängen från Drömma (viktigt att inte sätta dit ärreet tydligen). Det var dock det enda, men efter många om och men ställde några av oss på rulltrappan ned till TopShop, väl där nere hittade jag en liten blus med skrikiga blommor på som jag såklart blev helt förälskad i, på köpet fick jag en till med ett annat skrikigt mönster på!Trodde inte att man kunde få så sjukt mkt för pengarna.
Inte nog med det, hade jag och Josefine en stund över i akademibokhandeln, vi räknade ut att vi skulle tjäna på att köpa 4 böcker ihop och bara behöva betala för 3, ännu ett kap.
Jag köpte en otroligt intressant bok, Funky buisness som jag nog kommer få läsa om ett antal gånger.
Jag har även listat ut att det kan va bra att förstå alla svåra ord som fini böckerna och därför köpte jag en ordbok som heter just svåra ord!
(Kan vara bra att läsa igenom till högskoleprovet också)

Nu ska jag läsa lite och vila upp mig så jag orkar med kvällen på jobbet!, Hum Alexandra, undra vilka program jag missar ikväll?

Dagens låt ; la belle et le bad boy




1 comment:

LL said...

Jojjo, det du skriver är roligt. Jag skrattar när jag läser. Härligt att höra att det finns massor av flummig glädje i dig! Jag menar, du kunde ju varit asbitter över att bo i lkp. Bra med glada människor! Jag är gladare för var dag. Det är underbart. Pussåkyss, piskåsmisk. See you friday.